JoomlaTemplates.me by Discount Bluehost

Cikkek

Szűrő

Papírgyűjtés eredményei-2016.

Elkészült tavaszi papírgyűjtés eredményeinek összesítése. Az osztályok közötti rangsorról ITT olvashatnak. A papírgyűjtés egyéni eredményei alsó tagozaton ITT, felső tagozaton ITT tekinthető meg.

Alapítványi meghívó

Minden kedves érdeklődőt szeretettel meghívunk A Boldog Iskolásévekért Alapítvány soron következő kuratóriumi ülésére. A részletekről ITT olvashat.

NYÁRVÁRÓ GÁLAMŰSOR- tájékoztatás

A Dobsuliban 2016. május 25-én megrendezett NYÁRVÁRÓ GÁLAMŰSOR belépőjegyeinek megvásárlásából befolyó összegről, amellyel A Boldog Iskolásévekért Alapítványt támogatta ITT olvashat.

Gyermeknap

Május 27-én tartottuk meg a gyermeknapot iskolánkban. Ezen a napon az osztályok az Állatkertbe vagy a Budapesti Nagy Sportágválasztóra mentek el. Az állatkerti látogatás mindig tartogat új meglepetéseket a látogatóknak, így sok új élménnyel gazdagodtak a diákok. A Maglódi útra kilátogató gyerekek kipróbálhattak különböző sportágat és sporteszközt, így megtapasztalhatták az egyes mozgásformák lényegét, hangulatát...

A többi kép ITT és ITT tekinthető meg.

NYÁRVÁRÓ GÁLAMŰSOR

Május 25-én iskolánk tanulói vidám NYÁRVÁRÓ GÁLAMŰSORRAL búcsúztak el a 2015/16-os tanévtől.

Migráns tanulóink kirándulása

Május 25-én migráns tanulóink Magyarország egyik legnépszerűbb kiránduló helyét, a Normafát keresték fel. Külön élményt jelentett számukra a gyönyörű erdőn áthaladó Gyermekvasút.

Kinder+SPORT- országos elődöntő

A Kinder+SPORT országos középdöntőjét május 20-án rendezték meg Balatonfüreden. A nagyon erős mezőnyben iskolánk csapatának sikerült továbbjutnia a döntőbe. Gratulálunk a "DOBbants!" csapatnak!

London

Nagy kalandba vágott bele iskolánk tanulóinak egy csoportja, akik Londonba utaztak május második hetében. Az ott töltött néhány nap alatt sikerült megtekinteniük az angol főváros minden jelentősebb nevezetességét. Felkeresték a múzeumokat, műemlékeket, ismerkedtek London és környéke híres helyeivel. Új inspirációkat kaptak a nyelvtanulásra, hallhatták az igazi kiejtést és bővíthették szókincsüket.

A többi képet ITT tekintheti meg.

Meghívó a Nyárváró gálára

M E G H Í V Ó

Kedves Szülő!

A Boldog Iskolásévekért Alapítvány
szeretettel meghívja Önt és családját a Dobsuli
NYÁRVÁRÓ GÁLAMŰSORÁRA
melyen iskolánk tanulói búcsúznak a 2015 / 16-os tanévtől.
A gála időpontja és helyszíne:
2016. május 25. 16:00, tornaterem.
A belépők megvásárlásával Ön
A Boldog Iskolásévekért Alapítványt támogatja.
A befolyt összeget a Dobsuli udvarának felújítására fordítjuk.
Jegyek 1000 Ft-os áron vásárolhatók az osztályfőnököknél,
és reggelenként az iskola portáján.
Megtisztelő jelenlétére feltétlenül számítunk!

Dear Parents,
The „Boldog Iskolásévekért Alapítvány” would like to invite you and your family to our 2015/2016 end-of-school year
gala performance in which the pupils are giving a special show.
Given below is the additional information:
- Time: 4:00 pm.
- Date: May 25, 2016
- Venue: School gym, III. floor
Entrance fee: 1.000 Ft/adult (children: free entrance)
We’re looking forward to seeing everyone on this day.

Csodák Palotája

Április 26-án 48 felső tagozatos diák látogatott el a Csodák Palotájába. A programon azok a tanulók vehettek részt, akik az idei tanulmányi-, sport- és papírgyűjtési versenyek aktív és eredményes résztvevői voltak. A belépő árát iskolánk alapítványa, A Boldog Iskolásévekért Alapítvány fizette.
A sok érdekességet tartalmazó interaktív kiállításon kívül részt vehettek egy Öveges-termi bemutatón is, mely az elektromosság rejtelmeibe avatta be a nézőket.

/Gömöry Zoltánné/

Erdélyi kirándulás

Határtalan Erdély

Iskolánk 11-es diákjai közül ötünknek nyílt lehetősége arra, hogy részt vehessünk egy erdélyi programon. Az utazásunk 2016.április 25 -május 1.között volt.A lehetőséget elsősorban a Kárpát-medencei Tehetségkutató Alapítványnak köszönhetünk.
Ez egy tanulmányi kirándulásnak sorolható be, aminek a célja az volt hogy a részt vevő diákok megismerjék Erdély és Kolozsvár nagyjait, a gyönyörű tájakat és kapcsolatot létesíthessenek erdélyi magyar iskolásokkal.
Kora reggel indult a buszunk a Hősök teréről. Az utazás picit hosszadalmas volt, de gyönyörű helyeken mentünk keresztül.
Késő délután megérkeztünk Kolozsvárra, ahol egy barátságos hotelbe szálltunk meg. A becsekkolás után a résztvevők  bemutatták iskolájukat,majd pedig a diákok szabadon ismerkedhettek.Következő napot még Kolozsváron töltöttük, megismertünk a várost és betekintést nyerhettünk egy középiskolába.
Harmadik napon, ami nekem a kedvencem volt, Torockóra utaztunk.Torockó egy nagyon csendes, gyönyörű kis falu.Volt lehetőségünk egy 10-km hegyi túra megtételére is.
Nagyszerű panziókba helyeztek el minket.Sajnos Torockón csak egy napot töltöttünk, utána vettünk az irányt Szovátára.Itt a Hotel Telekiben szálltunk meg.
Az utolsó három napot itt töltünk.Ittlétünk alatt sokfelé mentünk.Megtekintettünk Székelyudvarhelyet , Szejkét, Farkaslakát , ezer éves határt, Csíkszeredát,
Csíksomlyót és a Szent Anna tavat.A kirándulás során a szállások megfelelőek voltak az ételek is kifogástalanok voltak.Az Erdélyben élő magyarok nagyon barátságosak.
Nagyon örülök hogy részt vehettem ezen a remek tanulmányi kiránduláson.
Horváth Krisztián 11.a.

Országgyűlési Múzeumban

Iskolánk szakközépiskolásai közül a 12.b tanulói április 20.-án múzeumi látogatást tettek a Parlament "A magyar törvényhozás ezer éve" c. kiállításán.A kiállítás első része a kezdetektől a rendi országgyűlésekig jeleníti meg az országgyűlések történetét. A második egység az 1918-ig tartó korszakot öleli fel. A harmadik rész a parlamentarizmus alakulását és az újrakezdések időszakát foglalja össze 1918 és 1990 között.A kiállítás a legmodernebb technika felhasználásával készült, kiemelt figyelmet fordítva az animációkra és a filmekre. Az interaktív eszközök külön megemlítésre méltóak.Úgy gondolom, hogy múzeumi látogatásunk hatalmas segítség volt a végzős osztálynak, ezentúl is köszönjük a lehetőséget!

Kiss Márti 12.b.

Szakiskolai ballagás

Április 29-én elballagott szakiskolánk utolsó, végzős osztálya a sok virág, meghatódott szülők, rokonok sorai között.Szép és megható volt, amikor végzős, szakiskolás diákjaink ünnepélyesen elbúcsúztak intézményünktől felvértezve azzal a tudással, amivel sikeres szakmai vizsgát tehetnek a tanév utolsó heteiben. Elballagott, "öreg" diákjainknak kívánunk sikeres vizsgát, jó munkahelyet és amit mindig: sok boldogságot!