ÖKO TÁMOP 3.1.4 Erasmus+
×

Figyelmeztetés

JFolder: :fájlok: Az elérési út nem mappa. Elérési út: /data/c/f/cf207990-eea7-430d-8fd5-3c6168c93ab8/erzsebetvarosiiskola.hu/web/images/2014/k30hatartalanul

×

Megjegyzés

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2014/k30hatartalanul

Erdélyi kirándulás

Határtalan Erdély

Iskolánk 11-es diákjai közül ötünknek nyílt lehetősége arra, hogy részt vehessünk egy erdélyi programon. Az utazásunk 2016.április 25 -május 1.között volt.A lehetőséget elsősorban a Kárpát-medencei Tehetségkutató Alapítványnak köszönhetünk.
Ez egy tanulmányi kirándulásnak sorolható be, aminek a célja az volt hogy a részt vevő diákok megismerjék Erdély és Kolozsvár nagyjait, a gyönyörű tájakat és kapcsolatot létesíthessenek erdélyi magyar iskolásokkal.
Kora reggel indult a buszunk a Hősök teréről. Az utazás picit hosszadalmas volt, de gyönyörű helyeken mentünk keresztül.
Késő délután megérkeztünk Kolozsvárra, ahol egy barátságos hotelbe szálltunk meg. A becsekkolás után a résztvevők  bemutatták iskolájukat,majd pedig a diákok szabadon ismerkedhettek.Következő napot még Kolozsváron töltöttük, megismertünk a várost és betekintést nyerhettünk egy középiskolába.
Harmadik napon, ami nekem a kedvencem volt, Torockóra utaztunk.Torockó egy nagyon csendes, gyönyörű kis falu.Volt lehetőségünk egy 10-km hegyi túra megtételére is.
Nagyszerű panziókba helyeztek el minket.Sajnos Torockón csak egy napot töltöttünk, utána vettünk az irányt Szovátára.Itt a Hotel Telekiben szálltunk meg.
Az utolsó három napot itt töltünk.Ittlétünk alatt sokfelé mentünk.Megtekintettünk Székelyudvarhelyet , Szejkét, Farkaslakát , ezer éves határt, Csíkszeredát,
Csíksomlyót és a Szent Anna tavat.A kirándulás során a szállások megfelelőek voltak az ételek is kifogástalanok voltak.Az Erdélyben élő magyarok nagyon barátságosak.
Nagyon örülök hogy részt vehettem ezen a remek tanulmányi kiránduláson.